Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10884/119
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dc.contributor.authorRamos, Carlos Manuel Pereirapt_PT
dc.date.accessioned2011-09-21T21:56:44Z-
dc.date.available2011-09-21T21:56:44Z-
dc.date.issued2011-09-21-
dc.identifier.other612.39(043.2) RAMpt_PT
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10884/119-
dc.description.sponsorshipBreda, João Joaquim Rodrigues da Silvapt_PT
dc.languageporpt_PT
dc.rightsopenAccessen
dc.subjectpublicidade alimentarpt_PT
dc.subjectobesidadept_PT
dc.subjectcriançaspt_PT
dc.titleMarketing Alimentar dirigido às crianças: efeitos e consequênciaspt_PT
dc.typebachelorThesispt_PT
dc.rights.holderUniversidade Atlânticapt_PT
Appears in Collections:A CS/CN - Trabalhos Finais de Licenciatura

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